משלוחים חינם ברכישה מעל 199 ש"ח

משלוחים חינם ברכישה מעל 199 ש"ח 

Blog

יצירת קשר

השאירו פרטים ונציג שלנו יצור קשר בהקדם

אודות YOUSPORT

חנות ריצה מקצועית אשר הוקמה על ידי רצים- בשביל רצים. אנו מבצעים בדיקה והתאמה לכל לקוח ולקוח, על מנת למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורך.

 

ON SALE

אליוד קיפצ’וגה: מלך המרתון בשיתוף פעולה עם COROS

אליוד קיפצ’וגה, הרץ הקנייני המדהים, ידוע כשיאן עולם במרתון בזכות זמנו המדהים של 1:59:40. הישגיו המרשימים, לצד גישתו המדעית והמקצועית לספורט, הפכו אותו לאחד הספורטאים המוערכים בעולם. לאחרונה, קיפצ’וגה חתם על שיתוף פעולה מיוחד עם חברת COROS, יצרנית שעוני ספורט דופק.

הקשר בין קיפצ’וגה ל-COROS:

טכנולוגיה מתקדמת:
שעוני COROS ידועים בטכנולוגיות המתקדמות שלהם, המציעות מעקב מדויק אחר נתוני ריצה, ניווט GPS חכם, ניטור דופק ועוד. עבור קיפצ’וגה, נתונים אלו חיוניים לאימונים ולביצועים ברמה הגבוהה ביותר.
גישה מדעית: COROS חולקת את גישתו המדעית של קיפצ’וגה לספורט, ומפתחת מוצרים המבוססים על מחקרים מדעיים ונתונים. שיתוף הפעולה מאפשר לשתי החברות לשלב כוחות ולקדם את תחום הריצה באמצעות טכנולוגיות חדשניות.

השראה לדור הבא:
קיפצ’וגה הוא מודל לחיקוי עבור רצים רבים ברחבי העולם. שיתוף הפעולה עם COROS מאפשר לחברה להפיץ את המסר של קיפצ’וגה, לעודד פעילות גופנית בריאה ולהוות השראה לדור הבא של רצים.
מוצרי COROS בשימוש קיפצ’וגה:

שעון Apex Pro:
שעון זה משמש את קיפצ’וגה באימונים ובתחרויות. הוא מציע מעקב GPS מדויק, ניטור דופק מתקדם, ניווט חכם, חיי סוללה ארוכים ועוד.
אפליקציית COROS Pro: אפליקציה זו מאפשרת לקיפצ’וגה לנתח את נתוני האימונים שלו, לעקוב אחר ההתקדמות שלו ולתכנן את האימונים הבאים.
יתרונות שיתוף הפעולה:

לרצים:
שיתוף הפעולה מאפשר לרצים ברחבי העולם ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות ומוצרים איכותיים שפותחו בשיתוף פעולה עם אחד הרצים הטובים בעולם.
לחברת COROS: שיתוף הפעולה מחזק את מעמדה של COROS כחברת מובילה בתחום שעוני הספורט, ומאפשר לה להגיע לקהל רחב יותר של רצים.
לספורט הריצה: שיתוף הפעולה תורם לקידום תחום הריצה, מעודד פעילות גופנית בריאה ומביא לחידושים טכנולוגיים בתחום.
לסיכום:

שיתוף הפעולה בין אליוד קיפצ’וגה ל-COROS הוא שיתוף פעולה ייחודי ומרגש, המשלב בין טכנולוגיה מתקדמת, גישה מדעית והשראה. שיתוף פעולה זה צפוי להשפיע לטובה על עולם הריצה, תוך שהוא מאפשר לרצים ברחבי העולם להתקרב עוד יותר להישגים מרשימים כמו אלו של קיפצ’וגה.

GET LATEST NEWS

הירשמו לניוזלטר שלנו

גלו על החדשות והמבצעים שלנו ראשונים! מבטיחים לא להספים ;) 

אני מאשר/ת קבלת דיוור ו/או מידע פרסומי באימייל ו/או במסרונים, מיו. ספורט בע"מ.

יצירת קשר

יוספורט  - YOUSPORT
תוצרות הארץ 3, מתחם דן טאון פתח תקווה.
חנות TRUE MOTION
טלפון: 052-2633764

לפניות מיוחדות והצעות מחיר:
מייל: office@yousport.co.il

סל קניות
Sign in

No account yet?

Facebook Instagram
אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
Start typing to see products you are looking for.
להתחלת שיחה
דברו איתנו
שלום, כאן נציג חברת יוספורט,
איך אוכל לעזור לך ?